Close

Facilitering af strategi- og udviklingsprocesser

De gode løsninger og svar findes ofte i virksomheden hvor viden om virksomheden er størst. Vi bliver ofte bedt om at facilitere processer for at sikre, at vi kommer i mål på et så solidt grundlag som muligt. Når vi faciliterer feeder vi tit ny viden ind (fra Pattern-Based Forecasting eller specifik research). Det gør vi for at bibringe nye dimensioner til diskussion der kører i ring eller som begrænses af interne sandheder.

Vores styrke når vi faciliterer er vores omfattende viden om de forandringer der påvirker virksomheden, vi er ikke bange for at sige de ting højt der er nødvendige, vi har et kæmpe bagkatalog af erfaring og viden og vi er gode til at lytte og findes fælle fodslag på tværs af individuelle agendaer og interesser.

På den anden side afstår vi fra hattelege og smarte brainstormteknikker med fancy navne.

Vi skræddersyr processen udfra problemstillingen og organisationen og vi laver altid en drejebog så opdragsgiver ved hvad der skal ske, hvornår og hvorfor. Vi faciliterer processer med alt fra 4 til 120 deltagere.

Vi har faciliteret konceptudviklingsprocesser, brandprojekter, produktudviklingsprocesser, touch-point processer, kulturprocesser, positioneringsprocesser for virksomheder og offentlige organisationer.